Klacht: Van oversluiting naar geen aansluiting en niet te herstellen in 14 dagen?

op 24 januari 2014 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op advies van KPN ben ik van losse aansluitingen voor telefoon en internet (wat altijd naar tevredenheid was) naar “alles in 1” gegaan, dit zou goedkoper zijn op jaarbasis, Op 28 januari zou ik overgezet worden.

Op 13 januari heeft de KPN een onherstelbare migratie-fout heeft gemaakt die naar eigen zeggen niet terug te draaien is.
Mijn internet was afgesloten. Op dit moment zit ik nog altijd zonder internet en wordt het de 28ste pas aangesloten (de afgesproken datum om over te gaan). Ik heb ontelbaar veel keren gebeld met de helpdesk (daar proberen ze de klanten tenminste nog te houden!) en uiteindelijk maar weer een officiële klacht ingediend waar na 3 dagen een keer telefonisch op werd gereageerd. Ook nu weer 100 maal excuses maar ze konden niets voor me doen …… Ik ben voor mijn werk (systeembeheer) afhankelijk van internet, ook thuis.

Het beloofde voordeel van ongeveer 150 euro is inmiddels al meerdere malen overschreden en is nog niet ten einde daar ik nog steeds wacht op werkend internet.

Op mijn voorstel kon er een 4G stick toegestuurd worden en ik hoefde te abonnementskosten deze maand niet te betalen. De persoon aan de telefoon gaf aan dat ik met deze stick mijn alleen e-mail kon ophalen omdat de max 1G was. Voor mijn werk had ik hier dus nog altijd niets aan.

Het lijkt mij sowieso logisch dat ik niet hoef te betalen voor iets wat niet geleverd wordt.

Per omgaande internet, oprechte excuses en geen standaard antwoord, ruime compensatie voor de geleden schade gedurende 14 dagen!!! Zoals gemeld is het jaarvoordeel inmiddels meerdere malen overschreden qua kosten die ik heb moeten maken om mijn werk uit te kunnen voeren.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Borretje internetloos