Klacht: Van kastje naar de muur gestuurd

op 11 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat je niet eens normaal een klacht kan indienen bij NS. Met bellen helpen ze je niet, word je doorgestuurd naar ‘EVA’. ‘EVA’ snapt je vragen niet en als je emailt, krijg je, behalve de bevestigingsmail, geen antwoord. Stuur ik een brief, wordt er na een half jaar gezegd: Oh die is zeker niet binnengekomen. Kortom, klachten indienen bij de ns is onmogelijk, en dan wel aan het einde van het jaar durven zeggen dat het aantal klachten gedaald is! Je wordt daar echt heel slecht behandeld

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon eens normaal antwoord zou kunnen krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 30 mei 2016 om 17:19 geantwoord

Omdat ik al begonnen was met het contactformulier. Ben zo onderhand bij het plafond!

Alle klachten die gemeld zijn door Yani