Klacht: Weggestuurd uit hotel vd valk Utrecht winthontlaan en verbod voor 2 jaar

op 12 oktober 2019 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Woensdag op donderdag nacht haf ik gereserveerd voor 2 personen. Wij zijn gebracht door de vriend van de vriendin waarmee ik had gereserveerd. Na de reservering heb ik hem meegenomen naar ons hotelkamer en had ik wat drinken aangeboden en toen begon het allemaal.

De receptie belde (kaapverdiaanse receptionist)
Met de mededeling dat het niet de bedoeling is dat er mensen in de kamer zitten en dat hij nu naar buiten moet en dat de collega in kwestie de kamer komt controlen of hij weg is. Ik heb hem toen weggestuurd.

Toen werd ik gebeld door de receptie weer dat hij niet weg is, uitgelegd dat hij net de kamer heeft gecontroleerd en hij er niet was. Ik ben hem toen gaan zoeken om te zeggen dat hij echt weg moest gaan. Uiteindelijk gevonden. Hij wilde nog even zijn vriendin spreken voor hij wegging.

Toen ging de telefoon weer. de receptie belde hij zei op camerabeelden heb ik gezien dat je hem weer naar binnen hebt gelaten en hierdoor moeten jullie het hotel verlaten binnen 10 minuten anders haal ik de polite er bij.

Ik ben naar de receptie toegegaan en uitgelegd dat ik hem na binnen nam omdat hij nog iets wilde zeggen tegen zijn vriendin en daarna weg zou gaan. Hij wilde het niet horen.

Hij wilde niet luisteren naar het verhaal, hij zei als je niet weggaat is het huisvredebreuk. Hij was niet te overtuigen.

Ik heb toen me geld terug gevraagd deze heb ik ook niet gekregen. Het ging om €190

Ik zei haalde politie maar er bij. U kunt ons toch niet op straat zetten we kunnen nergens anders heen terwijl ik hier zelf niks aan kon doen.

Me hele dag is verpest door deze avond. Deze jongeman had totaal geen empathie en geduld.

Al ik mijn geld terug krijg gratis overnachting in een ander vd valk hotel dat mijn verbod word opgeheven. E wel gemeende excuses. Want dit was schandalig ik voelde me net een klein kind die constant werd gecontrolwerd en geen moment met rust gelaten door de kaapverdiaan van de nachtreceptie.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door caniebooi