Mijn Klacht:
Wij verbleven 3 nachten, de 2de dag kwamen wij thuis om 16.50u en ons kamer was nog niet schoongemaakt! Als je een hele dag gefietst hebt, wil je lekker douchen, dat ging dus niet! Om half 6 kwamen ze aankakken, op mijn vraag of dat altijd zo laat gebeurde kreeg ik ja als antwoord!
Dag 3 kwamen wij thuis uit een regenbui om 20.45! Ons bed was opgemaakt, maar de handdoeken lagen nog op de grond, zoals wij ze daar gelegd hadden!
Ik kon wéér niet onder de douche, ik naar de receptie, ja Mw zei het meisje heel vervelend, ik heb alvast een paar handdoeken voor u, ik zeg dat is nu de 2de keer he… Jaja….ik weet ook niet wat ik u kan tegemoet komen, hier heeft u een drankbon….pfff…. Even later kwam er een meneer aan onze kamer met nog handdoeken en flesjes voor douche en bad..ik zei die hoef ik niet, ik ga morgenochtend bij inlevering van de sleutel nog wel eens praten met iemand van hogerhand!
Zo gezegd zo gedaan, maar er was geen management aanwezig, ik moest het met de shiftleader vd receptie Dennis afhandelen! Weer een drankbon die ik níet hoefde, en bij een eventuele volgende boeking zouden we een super deluxe kamer kunnen krijgen..die hoefde ik ook nie, want we komen niet meer terug… Ik zei geef een gratis overnachting dan wel in een andere vd Valk, nee dat kon hij niet maken!
Wij komen wel om in de watten gelegd te worden he, en niet om te stressen!
Het personeel was overigens wel vriendelijk!
Het ontbijt wordt niet goed aangevuld, wel als je het vraagt, en een drama voor het koffieapparaat, rijen dik!
Ook bijna geen plaats om te zitten!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden, als ze ons een extra nachtje bieden, in een ander vd Valk hotel, waar de schoonmaak wél goed gedaan wordt!
Of een diner , ook niet verkeerd!
