Klacht: Restaurant/bar

modderkolk op 13 mei 2013 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden voor 3 nachten een kamer geboekt, en er stond op de kamer een kaartje met donderdag happy hour van 17.00 t/m 18.00 met hapjes in de bar, maar niemand in de bar wist hier van. Ook bij de receptie ‘s-ochtends om 9.00 een tafel in het restaurant gereserveerd voor ‘s-avonds 19.00, maar er was geen tafel, dus moesten we in de bar dineren, er werd ons verteld dat er de avond tevoren te veel reserveringen waren gemaakt in het restaurant zelf, dus dit werd niet gecommuniceerd tussen het restaurant en de receptie. Vervolgens heel lang wachten op het diner en 3x gevraagd om het nagerecht, wat om 22.00 opgediend werd. Wel heeft de bediening excuses aangeboden en ons een gratis kopje koffie aangeboden en gelijk voor de volgende avond een tafel in het restaurant gereserveerd.

Gewenste Oplossing:

Voor ons is het opgelost, maar er zou veel beter gecommuniceerd moeten worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Valk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door