Klacht: Overstroming op kamer tijdens huwelijksnacht

Cindy164 op 20 april 2025 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van 31-3 tot 1-4 bij van der valk akersloot in een dure suite geboekt.
Het was onze huwelijksnacht en we hadden een suite met sauna etc geboekt.
Na het inchecken ( wat een herrie. Ze waren aan het verbouwen) gingen we eten. Helaas terug moeten sturen omdat het zo taai was dat ik het niet doorgesneden kreeg.
We wilden op de kamer eten maar dat kon niet.
Na het eten naar de kamer waar we er achter kwamen dat de minibar het niet deed. De gordijnen niet dicht gingen en de doucheput borrelde als je ergens anders de kraan aan deed.
Na onze huwelijksnacht ging ik ‘s ochtends douchen en m’n man zat op het balkon. Na een tijdje kwam hij naar binnen en zag dat alles maar dan ook alles blank stond van het water.
Onze cadeaus. Trouwjurk laptop kleren en alles wat op de grond stond of hing, was doorweekt.
We hebben alle handdoeken gebruikt om überhaupt te kunnen lopen en onze oude kleding aangedaan en alles in vuilniszakken moeten doen om het mee te kunnen nemen naar huis. We zouden direct op vakantie gaan maar we moesten eerst naar huis om überhaupt kleren te hebben om mee te nemen. Ook konden we niet meer douchen in bad of in de sauna vanwege de hele situatie en het gebrek aan droge handdoeken. We zijn dus op onze eerste dag na het huwelijk bezig geweest om de boel op te ruimen ipv te genieten.
Na ons beklag gedaan te hebben kregen we een bon van €39!!!! Die opgehoogd werd na een 2e e-mail naar €50.
En dat voor een kamer van ruim €320!!

Gewenste Oplossing:

Een betere tegemoetkoming of een nieuwe overnachting waarbij nu wel alles werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Valk over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy164