Klacht: ontevredenheid

op 14 februari 2020 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

In de afgelopen 3 weken hebben wij 2 keer bij jullie gelogeerd. De 1e keer 25 januari, moest ik 40 euro extra betalen voor een verkeerde reserveringsfout met een verschil van 1 dag, terwijl er maar 5 minuten tussen zat. Ik kreeg wel tot 2 keer toe een verkeerde bevestiging die ik zelf telefonisch heb recht moeten zetten. Toen wij het parkeerterrein op kwamen, zagen wij overvolle afvalbakken.Ook hebben wij gebruik gemaakt van het restaurant,prima gegeten. Jammer dat ik mijn naam kon schrijven op de afscheiding naast onze tafel. 11 februari hebben wij weer bij jullie gelogeerd en wat schetste onze verbazing, de afvalbakken weer overvol. Ook de peuken bij de entree niet zo een fraai gezicht. Wij hadden een tafel gereserveerd en er wel bij gezegd dat wij niet wisten hoe laat, omdat wij op bezoek moesten in het ziekenhuis. Die avond waren wij om 21.30 in het restaurant en hebben gelijk besteld, omdat er gezegd werd dat de keuken om 22.00 dicht ging. De kok had denk ik haast, want wij kregen nog net geen koude soep. Goed opgelost, nadat wij gevraagd hebben of de soep even in de magnetron mocht. Jammer dat er weer zoveel stof lag op de afscheiding bij onze tafel. Wij logeren graag en regelmatig bij jullie van der valk in Emmen, zo hebben en hopen wij het niet meer mee te maken.

Wij hopen dat jullie ook voor andere gasten, deze klachten gaan oplossen.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ewohler