Klacht: Niet kunnen bijvullen van Gokkast

Anthony2000 op 16 augustus 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zondag gegeten bij van der Valk Goes.
Lekker gegeten. Er waren twee gokkasten in het hotel.
Waar ik op ging spelen, mijn geluk want ik won alleen maar. Via een zgn 5 vrije spelen gehaald te hebben met inzet 20 punten won ik naast heel veel punten ook 23 bonus spelen. De kast bleef uitbetalen totdat hij leeg was.
Ik had nog 196 punten, 3 bonus spelen en 3 vrije draaien over. Toen ging de automaat op bijvullen ik heb toen de medewerkers gevraagd mijn munten te wisselen en bij te vullen. Alleen niemand had de expertise hem bij te vullen zodat ik mijn bonusspel kon afmaken. Toen kwam de discussie wat er nog op stond 20ct of 10ct per spel. Dit was nergens af te lezen. Ik werd met een kluitje in het riet weggestuurd. Ze wisten niet hoe de machine werkt. Ik heb ook niet de kans gekregen om als eerste te spelen toen bijgevuld werd de volgende dag. Mij is dit nog nooit overkomen. Van der Valk Goes lijkt mij geen kansspel vergunning waardig bedrijf.Het is dus mogelijk 1000 euro in een kast te gooien en dat hadden hotelgasten blijkbaar ook gedaan volgens personeel. Maar zodra je een keer wint gaat de machine uit. Dit is volgens mij niet de bedoeling van het exploiteren van een gokkast. Ik voel mij erg benadeeld door van der valk. Zou dit ook in Tiel gebeuren of bij jacks casino. Ik zou graag gecompenseerd willen worden en niet in een welles nietes discussie willen komen met de receptie van van der Valk Goes . Alle gegevens zijn uit te lezen op de machine.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag gecompenseerd willen worden en niet in een welles nietes discussie willen komen met de receptie van van der Valk Goes .Alle gegevens zijn uit te lezen op de machine.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Valk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door