Klacht: Meerdere malen onhygiënische floatruimte

GideonStolarz op 20 april 2025 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Van der Valk,

Heerlijk floaten bij Van der Valk Gilze rijen dachten we. Totdat we aankwamen in de floatruimte. Overal haren in het floatbad en op de vloer
Gemeld aan de balie naderhand maar de medewerkers toonden totaal geen empathie
Besloten het nog een laatste kans te geven op een andere datum
En je raad het al , wederom een onhygiënische ruimte. Weer overal haren in de floatruimte.
Medewerkers die arrogant tenoemen waren.
En we wilden bij Van der valk kamers gaan afhuren voor onze aanstaande bruiloft.
Als dit de kwaliteit is dan gaan we daar zeker van af zien

Gewenste Oplossing:

-Betere klantenservice
-tenminste terugstorten van 1 duo floatsseie
-Persoonlijk contact om bruiloftboeking goed door te spreken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Valk over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door GideonStolarz