Klacht: Annuleren door Haagse schouw 1 uur voor ons vertrek

Elesabeth op 07 augustus 2018 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 2.5 week voor 5 aug. Heb ik een reservering gemaakt bij de Haagse Schouw voor 4 pers. Brunch .Zondagmorgen om 9.15 werd ik gebeld met de mededeling dat wij de enige waren en dat wij dus niet welkom waren.Ik vroeg nog waarom heeft u gisteravond niet gebeld om 9 uur.Als antwoordt misschien komen er nog meer reserveringen.Dit vind ik een onbegrijpelijk antwoord zachtjes uitgedrukt. Ik kreeg het aanbod om te komen lunchen a la carte.
Netjes vroeg ik of dat dan voor dezelfde prijs mocht. Neeeeeee gewoon betalen. Ik was sprakeloos. Mijn vriendinnen van ver waren alle onderweg Kunt u begrijpen hoe ik mij gevoeld heb???? Ik ben nog kwaad en zal zeker geen reclame maken want BIJ VAN DE VALK WEET JE NOOIT WAAR JE AAN TOE BENT. De teleurstelling was groot van 4 zeventigjarigen.
Lidy Tijssen

Gewenste Oplossing:

Neeeee zie bovenstaande Ik ben niet tevreden

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door