Klacht: ondervoering relaxstoel kapot

op 22 februari 2016 over Van der Heijden Meubelen in de categorie Meubelwinkels

16-9-2015 een relaxstoel gekocht bij van der heijden meubelen dukenburg nijmegen tot mijn schrik is nu al de onderbekleding gescheurd heb de service dienst er bij gehad die zeggen dat het normaal is en ze doen er niks aan ze doen het wel makelijk af voor een stoel van 1039 euro voel me knap OPGELICHT

ik ben tevreden als het kosteloos gerepareerd wordt

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Heijden Meubelen over deze klacht.

Bericht van Van der Heijden Meubelen

3 jaren geleden - Geachte klant,Zoals wij vanochtend reeds telefonisch besproken hebben is er sinds de levering niets veranderd aan uw relaxfauteuil. De onderbekleding is NIET gescheurd zoals reeds door onze servicemonteur aan u gemeld is. Wat u bedoeld zijn de inkepingen die in het onderdoek zitten waar het mechanisme doorheen loopt. Als er een nieuw onderdoek onder zou komen zouden deze inkepingen er weer ingemaakt moeten worden. Het onderdoek wat er nu onder zit is nog precies hetzelfde als op de dag van levering. Ons inziens betreft dit geen klacht en kan er dus ook niets gerepareerd worden.Met vriendelijke groet, Van der Heijden Meubelen Harry Woodhall

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Van der Heijden Meubelen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door joey28