Klacht: valse start van onze vakantie

op 25 november 2016 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Beste mensen van Prijsvrij,
Toen we vorige week met de transferbus aankwamen op onze accommodatie, werden we uit de bus gezet met de mededeling dat we er waren. Echter was er helemaal niemand en er stond een bord met te koop op de ramen van de accommodatie…We hebben gebeld met Prijsvrij, waardoor we erachter kwamen (na lange tijd aan de telefoon op eigen kosten) dat we bij een verkeerde accommodatie waren uitgezet. Vervolgens bleek dat we een sleutel en informatie hadden moeten krijgen op het vliegveld, wat we niet hebben gekregen. We mochten na een half uur bellen met prijsvrij en daar heen en weer lopen (al zoekende, we hadden geen idee waar we waren en waren moe en hadden trek na een lange reis) een taxi nemen (bonnetje moesten we bewaren om de kosten terug te krijgen van Prijsvrij) naar ergens waar we de sleutel konden halen. Dat deden we. Daar kregen we een sleutel en gingen we naar de juiste accommodatie. Daar aangekomen hebben we echter nog een lange tijd moeten zoeken en rondvragen waar het juiste huisje was. Er was geen receptie, niemand aanwezig, zoek het zelf maar uit…..
Uiteindelijk was het uren later en konden we eindelijk, nadat we ons huisje hadden gevonden naar een eetgelegenheid om te eten.
Vervolgens hebben we de volgende ochtend ook moeten besteden aan uitzoeken waar alles was omdat we geen enkele informatie hadden gekregen wat erg vervelend was. Het was een vervelende en vermoeiende start van onze vakantie. We belden naar Prijsvrij met onze klacht maar jullie verwezen ons naar de transfer Alltours. We belden met Alltours en die verwees ons weer naar jullie. Dus kastje naar de muur-verhaal. Niet erg leuk en ook niet klantvriendelijk. We hebben onze reis via Prijsvrij geboekt en verwachten dan ook dat Prijsvrij alles zal oplossen en niet gaat wijzen naar een ander. Onze vorige reis met Prijsvrij was prima geregeld daarom kozen we weer voor Prijsvrij. Nu twijfelen we erover of we weer voor Prijsvrij zullen kiezen.

Enige vergoeding voor telefoonkosten, taxi en tijd van onze vakantie die we kwijt zijn geraakt.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 28 november 2016 om 12:13 geantwoord

Beste mevrouw Mellema,

Bedankt voor uw melding. Allereerst onze excuses dat u deze ervaring met Prijsvrij.nl heeft gehad. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Wij nemen uw melding zeer serieus en gaan er dan ook gelijk mee aan de slag. U ontvangt uiterlijk morgen van ons een reactie hoe wij uw melding verder zullen verwerken om zo tot een goede oplossing te komen.

Team Prijsvrij.nl

Bericht van Prijsvrij.nl

3 dagen geleden - Beste mevrouw Mellema, Via onze reserveringsafdeling heeft u als het goed is meer informatie ontvangen over bovenstaande melding. Mocht u deze e-mail nog niet hebben ontvangen laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door HildeMellema