Klacht: telefonisch niet te bereiken over fout in de website

objectievo op 04 juni 2024 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Al meerdere uren in de wacht op meerdere momenten op de dag en avond. We hebben betaald maar ontvangen 1) geen boekingsbevestigingen 2) ook niet als we op de knop drukken ‘stuur opnieuw de boekingsbevestiging en 3) nog steeds geen reisbescheiden voor Reserveringsnummer: V242293443 ontvangen. Het is dat we tijdens het boeken screenfoto’s hebben gemaakt zodat we weten op welke datum en tijd we vliegen – maar dat is inmiddels maanden geleden. Op email wordt ook niet gereageerd en de chatfunctie is niet meer beschikbaar. Wat rest ons nog is op de bewuste dag maar naar Schiphol te gaan en hopen dat dag, tijd en plaats nog klopt met de screen foto’s tijdens boeken. Wat is het alternatief?? Klacht melden bij vakantiediscounter kan dus ook niet – want er zijn geen contactmogelijkheden.

als we contact krijgen met vakantiediscounter - zijn al 3 maanden mee bezig om contact te krijgen!

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Vakantiediscounter
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door objectievo