Klacht: Geen transfer – weigeren betalen taxikosten

op 12 februari 2019 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

In november 2018 hebben wij een reis bij Vakantiediscounter geboekt naar het dorpje Albir in Spanje. Dit betrof een vlucht met hotel en transfer. Op de dag van de terugreis zouden we om 6,35 uur opgehaald worden bij het hotel. Om 7.15 uur was er echter nog geen bus. We hebben toen contact opgenomen met het busbedrijf dat de transfer zou uitvoeren. Die adviseerde ons een taxi te nemen en de taxikosten te declareren bij de Vakantiediscounter.
De Vakantiediscounter weigert nu de kosten ad € 100 te betalen.
Het argument is dat het busbedrijf de claim weigert. Maar wij hebben geen transfer geboekt bij het busbedrijf. De reis was inclusief transfer. Die transfer is verkeerd gegaan, dus is de Vakantiediscounter verantwoordelijk.
De Vakantiediscounter doet net of ze een pakketreis verkopen maar in feite zijn het losse onderdelen. Als er dan iets mis gaat, schuiven ze de verantwoordelijkheid af.
Wij boeken dus nooit meer bij de Vakantiediscounter!!!
In plaats van al die tv-reclame zou de Vakantiediscounter beter kunnen proberen zijjn klanten tevreden te stellen.

Als de Vakantiediscounter zijn verantwoordelijkheid neemt en de taxikosten ad € 100 vergoed.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jansen2018