Klacht: Vakantie verpest

op 29 augustus 2018 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Via prijsvrij hebben wij onze vakantie geboekt. Op deze website stond alles zo mooi beschreven. Aangekomen in het hotel blijkt dit dus niet zo te zijn. Er zou een spa wellness zijn in het hotel waar we ook voor hebben betaald omdat het bij de all inclusive zit. Deze spa wellness heeft nooit in het hotel gezeten en komt er ook niet. De hotelkamers zouden gerenoveerd zijn. De hotelkamer zit vol met schimmel, de douche is kapot en vies en ook beschimmeld. Het eten in het hotel is onhygiënisch. En zelfs nog rauw. Ook zouden alle dranken inbegrepen zijn bij de prijs. Wij moeten hier gewoon betalen voor ons drinken. Er zou een hottub zijn die er ook nooit is geweest. Wij zijn 500euro per persoon kwijt voor een vakantie die zo mooi beschreven was en dit blijkt uiteindelijk allemaal niet zo te zijn. Onze vakantie is helemaal verpest en wij zitten hier nog vast voor zo’n 5 dagen. Nadat we met het personeel van het hotel in gesprek zijn gegaan is er nog niks opgelost. Niemand wilt ons helpen en prijsvrij verwijst ons naar its reisbureau. Prijsvrij je moet niet liegen op je website om zo mensen te lokken voor een vakantie die 3x niks is.

Wij zijn tevreden als we ons geld terug krijgen en naar een ander hotel kunnen gaan die wel schoon en hygiënisch is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 17 september 2018 om 15:05 geantwoord

Beste mevrouw Zwang,

Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat uw vakantie niet is geweest zoals verwacht. Ik zie in uw dossier dat de klacht hiervoor in behandeling is. Momenteel zijn wij nog in afwachting van een reactie van uw reisorganisatie. Zodra wij hierover meer weten, zullen wij u informeren.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Yaëla Zwang