Klacht: Vakantie die jullie aanbieden klopt niet

op 16 februari 2018 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Prijsvrij.nl

7 maanden geleden - Beste mevrouw Netten, Bedankt voor uw beoordeling. Uw meldingen zijn reeds bij ons bekend en nemen deze zo spoedig mogelijk voor u in behandeling. Met vriendelijke groet, Team Prijsvrij.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 27 juli 2018 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Netten,

Uw dossier is bij ons in behandeling geweest en wij hebben hierover contact gehad via e-mail. Uw klachtdossier is inmiddels afgesloten, daarom zullen wij uw klacht hier op klacht.nl ook sluiten.

Mocht u hierover nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Team Prijsvrij.nl

Heeft op 27 juli 2018 om 16:11 geantwoord

Er us geen oplossen jullie konden niks doen weg 3000 euro en hel vakantie

Alle klachten die gemeld zijn door esthermanon