Klacht: Vakantie betaald en Prijsvrij annuleert 2 dagen voor vertrek per e-mail,

JakJack op 25 augustus 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Vakantie geboekt via Prijsvrij.nl en direct betaald. Vervolgens komt er een mail binnen waarin staat dat de vakantie nog niet definitief is. Mail gestuurd, geen reactie. 4 dagen voor vertrek beginnen we te bellen. 42 wachtenden voor me. Na 92 minuten eindelijk contact. ‘Alles komt goed, vandaag nog of uiterlijk morgen krijgt u de bevestiging’. De volgende dag niets! Weer lang in de wacht en bij nummer 11 bereikt te hebben wordt de verbinding verbroken omdat ze gesloten zijn.
2 dagen voor vertrek een lullige e-mail dat de vakantie helaas geannuleerd is. Punt.
Grote teleurstelling bij onze twee jongeren die hun eerste vakantie samen zouden beleven.
Zo gemeen dit!!! Laat mensen niet vooraf betalen zonder dat je weet iets te kunnen leveren. De reizen die ze aanbieden zijn dus nep, een andere conclusie kan ik niet trekken. Voor ons nooit meer Prijsvrij. Dit bedrijf stinkt aan alle kanten

De extra kosten die wij hebben gemaakt om last minute een vergelijkbare vakantie te boeken vergoeden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 28 augustus 2021 om 09:24 geantwoord

Beste Jaklien,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.

Naar aanleiding van je bericht heb ik de gegevens in ons systeem bekeken en hieruit blijkt dat er reeds contact is geweest met mijn collega's over de boeking.

Helaas konden we deze niet bevestigen en hebben wij de restitutie aangevraagd bij de financiële afdeling. Onze excuses hiervoor. Wij hopen dat het betaalde bedrag ondertussen weer op de rekening staat.

Mochten er nog vragen zijn, aarzel niet om contact op te nemen.

Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door JakJack