Klacht: vaatwasser 2542 ek nr.55 Den Haag

op 27 mei 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

op d.d. 8 Maart jl. heb ik mijn keuken ontvangen en 9 Maart werd het geplaatst. Na het plaatsen liet de monteur alles keurig netjes zien of het werkte. Na afloop toen de monteur mijn huis verliet merkte ik dat de vaatwasser vanzelf uitging. ik heb aantal keren geprobeerd om te starten maar telkens ging het na 10 seconden vanzelf uit. Ik meldde dit bij Keukenconcurrent en zij schakelden de fabrikant ‘Whirlpool’ in. Het werd geregeld maar ik kreeg een factuur en nu blijkt het dat ik zelf daarvoor moet betalen. Er word gezegd dat ik niet heb betaald voor de aansluitkosten. Tijdens het kopen ging het alleen maar om de leidingen op de juiste plek en of ik daarvoor moest betalen. dat was niet nodig omdat alles op juiste plek al zat. En afwijkend van dit hele situatie is het zo dat keukenconcurrent geen zzp er in dienst heeft en dus zelf ervoor zorgt dat de keuken netjes afgeleverd wordt. Het spijt me maar de eerste situatie val ik al op mijn zij. wat heeft het garantie dan voor nut?!

ik zal pas tevreden zijn als het verschuldigde bedrag aan 'Whirlpool' is overgemaakt en dat ik geen brieven meer ontvang door hun. De factuur heb ik eerder per mail gestuurd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw Hekim, Naar aanleiding van uw klacht heb ik uw dossier ingezien. Hierin zie ik dat u geen aansluitmodule had aangekocht en wij daarom de keuken niet hebben aangesloten. Uit het rapport van Whirlpool blijkt dat het probleem met uw vaatwasser geen montagefout is maar een aansluitfout. KeukenConcurrent kan hiervoor dan ook niet aansprakelijk worden gesteld. Helaas kan ik uw verzoek om de factuur te vergoeden dan ook niet inwilligen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 01 juni 2016 om 10:05 geantwoord

Beste heer/mevrouw Hekim,

Naar aanleiding van uw klacht is het dossier ingezien. Hieruit is gebleken dat u geen aansluitmodule heeft aangekocht en wij daarom de keuken niet hebben aangesloten. Uit het rapport van Whirlpool blijkt dat het probleem met uw vaatwasser geen montagefout is maar een aansluitfout. KeukenConcurrent kan hiervoor dan ook niet aansprakelijk worden gesteld en blijft bij het eerder genoemd standpunt. Hierbij gaan wij de klacht melden als zijnde afgehandeld. Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dit graag via webcare@keukenconcurrent.nl.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Urmuc