Klacht: Uren

op 13 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het inchecken op AirPort Egypte

Mochten we niet door de douane. Koffers bleven staan , en niemand wist waarom. Iedereen mocht door de douane behalve Nederlanders. Eerst moesten er grote plastic zakken om de koffers
En moest er gewacht worden op 1 persoon die er een tairip om deed . Duurde twee uur, belachelijk. Begrijp de zorg om de veiligheid, maar dit kan toch efficiënter
Kregen geen informatie, en er waren geen stoelen of banken.
Kom je in het vliegtuig, zit er een onnozele steward. Die het tcch leed vermaak vond. Moesten ze ontslaan.
Omdat Transavia dit had bedacht was er absoluut geen tijd meer om Egyptische ponden om te wisselen in euro’s konden niets kopen in het vliegtuig . Dit was toch niet onze schuld. Gaan een andere keer niet meer met Transavia.

Gewenste Oplossing:

Deze reis absoluut niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herma 30