Klacht: Zending is tussen wal en schip geraakt

Winchesterboy op 11 juli 2023 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo ik zit met een heel vreemd probleem:

Het gaat om de zending met tracking nummer:1z1304y90493942054 plato nummer 3569675

Deze doos had morgen 7 weken terug geleverd moeten worden en telkens staat op de app als ik naar de tracking code kijk staat er:
magazijn scan en vervolgens uw zending wacht op vrijgave van een overheidsinstelling en dit gaat zo al weken elke dag opnieuw.

Ik heb al meerdere malen de help desk en brokerage afdelingen gebeld en telkens krijg ik te horen na 1 2 dagen via een email deze zending is bij de douane voor controle en uit ervaring weet ik dat de douane 1 2 dagen werkt heeft normaal en als de douane het niet weet nemen ze contact op voor extra informatie dit weet ik uit ervaring.

De douane heeft nooit geen 7 weken werk en na telkens hetzelfde verhaaltje te horen via de helpdesk medewerkers die zeggen de doos ligt in Eindhoven en we gaan een case aanmaken en na 1 2 dagen krijg je te horen de doos is bij de douane voor verder onderzoek de douane geeft geen tijd over wanneer ze onderzoek hebben afgerond.

Ik was het wachten moe ik ben via via via aan het nummer van de douane Eindhoven gekomen en deze hebben mij hartelijk geholpen en mij het bewijs van vrijgave via de email verzonden de zending is namelijk op 30 mei retour aanbieder gegaan en aan genomen door een persoon die Nassi of Nasse of Nasser heet (is een handtekening en slecht leesbaar) nadat deze is vrij gegeven.

Dus met andere woorden de zending is al lang meer niet bij de douane en UPS heeft me al weken voor de gek gehouden.

Je kan bellen wat je wilt maar de UPS werknemers kijken naar het scherm en dat staat zending is bij douane……………En dat ik een bewijs van vrijgave heb boeit ze niet,dat ik al een kleine 2 maanden wacht is ze worst………

VANDAAG KREEG IK EEN REACTIE VAN FRANK B VAN UPS DAT DE ZENDING NA 1,6 MAAND WEER DOOR DE DOUANE IN BESLAG IS GENOMEN,enkel de douane wist van niks de zending is niet bij de douane aldus een heel behulpzame werknemer.

DUS UPS WAAR IS MIJN ZENDING?

De douane heeft de doos 30 mei vrijgegeven en een persoon met de naam Nassi/Nasser/Nasse (moeilijk te lezen handtekening) van UPS heeft getekend voor ontvangst van de douane.

Vanaf 31 mei is de doos ook weer dagelijks bij UPS in het magazijn……………..Enkel de persoon Nassi Nasser heeft deze nooit gescanned als vrij gegeven.

DE DOUANE MAG MAXIMAAL DE DOOS 30 DAGEN IN BEZIT HEBBEN VOOR CONTROLE als dus UPS hebben ze deze al plus minus 45 dagen…….

UPS hou op met naar de scherm te kijken en bel aub de douane met de vraag of plato nummer 3569675 is vrijgegeven en geef me aub mijn doos waar ik heel veel voor betaald heb ipv te zeggen de zending is bij de douane terwijl ze gewoon in jullie warehouse word gescanned.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 juli 2023 om 10:11 geantwoord

Beste u kunt de klacht steeds opnieuw in blijven vullen maar er gaat niks veranderen aan de uitkomts. Uw zending is in beslag genomen door de douane vanwege verboden goederen. Wij kunnen we hier niks voor u aan veranderen. Neem contact op met de afzender of de Nederlandse douane.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.

Frank B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com

Or call UPS Customer Service
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE:
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately

Winchesterboy

Heeft op 12 juli 2023 om 12:37 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

U zegt de zending is door de douane meegenomen en de douane zegt de doos is niet bij ons en uw collegas hebben de doos vrij gegeven en deze zou vandaag worden geleverd maar heeft vertraging...........

Uw verhaal klopt totaal niet Frank,wat u doet is jokken.

Alle klachten die gemeld zijn door Winchesterboy