Klacht: Verdwenen zending

Winchesterboy op 06 juli 2023 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo ik zit met een heel vreemd probleem:

Het gaat om de zending met tracking nummer:1z1304y90493942054

Deze doos had meer als 6 weken terug geleverd moeten worden en telkens staat der magazijn scan en dan uw zending wacht op vrijgave van een overheids instelling en dit gaat zo al weken elke dag opnieuw.

Ik heb al meerdere malen de help desk en brokerage afdelingen gebeld en telkens krijg ik te horen deze zending is bij de douane en uit ervaring weet ik dat de douane 1 2 dagen werkt heeft normaal.

Nooit geen 6 weken na telkens hetzelfde verhaaltje te horen te krijgen binnen 48h (de doos is bij de douane en deze geeft geen tijd aan om hun werkt te doen enz enz enz)

Ik was het wachten moe ik ben via via via aan het nummer van de douane Eindhoven gekomen en deze hebben mij hartelijk geholpen en mij het bewijs van vrijgave via de email verzonden de zending is namelijk op 30 mei retour aanbieder gegaan nadat deze is vrij gegeven staat op het formulier.

Dus met andere woorden de zending is al lang meer niet bij de douane en UPS heeft me al weken voor de gek gehouden.

Ik eis dat ik deze zending binnen 3 werk dagen bezorgd krijg en anders vergoed word of ik ga aangifte doen van diefstal.

Ik moet 100den euros betalen om een doos van de USA naar hier te krijgen die normaal binnen 3 dagen bezorgt zou worden wat nu al meer als 1,5maand is en der word constant tegen mij gelogen dat de doos bij de douane is en ik heb zwart op wit dat de doos bij UPS is.

UPS moet de doos binnen 3 werkdagen leveren of mij compenseren voor de waarde die erin zit of ik ga aangifte doen van diefstal.

Ik ben lang zat voor de gek gehouden.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 juli 2023 om 13:46 geantwoord

Beste heer Niessen,

De zending is nooit vrijgegeven door de douane en heeft hier al de tijd gelegen voor inspectie. De zending is vandaag inbeslag genomen door de douane en ik wil u vragen contact op te nemen met de afzender.

Frank B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com

Or call UPS Customer Service
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE:
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately

Winchesterboy

Heeft op 11 juli 2023 om 13:54 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Hallo Frank als u de douane belt op nummer 0881579xxx en doorgeeft dat het om de zending met plato nummer 3569675 gaat dan krijgt u binnen 3 min te horen dat deze op 30 mei is vrijgegeven ze zullen u ook het officiele vrijgave als ingescannde versie sturen.

Dit bedoel ik dus dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd omdat 1 of andere persoon vergeten is de zending als vrijgegeven in te scannen...

Ik ben dagelijks een uur aan het bellen en mailen en der worden case na case aangemaakt maar der is geen hond die echt wat doet als je doorsturen naar de volgende afdeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Winchesterboy