Klacht: UPS maakt mijn bloeddruk te hoog

Winchesterboy op 11 juli 2023 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo ik zit met een heel vreemd probleem:

Het gaat om de zending met tracking nummer:1z1304y90493942054 plato nummer 3569675

Deze doos had morgen 7 weken terug geleverd moeten worden en telkens staat op de app als ik naar de tracking code kijk staat er:
magazijn scan en vervolgens uw zending wacht op vrijgave van een overheidsinstelling en dit gaat zo al weken elke dag opnieuw.

Ik heb al meerdere malen de help desk en brokerage afdelingen gebeld en telkens krijg ik te horen na 1 2 dagen via een email deze zending is bij de douane voor controle en uit ervaring weet ik dat de douane 1 2 dagen werkt heeft normaal en als de douane het niet weet nemen ze contact op voor extra informatie dit weet ik uit ervaring.

De douane heeft nooit geen 7 weken werk en na telkens hetzelfde verhaaltje te horen via de helpdesk medewerkers die zeggen de doos ligt in Eindhoven en we gaan een case aanmaken en na 1 2 dagen krijg je te horen de doos is bij de douane voor verder onderzoek de douane geeft geen tijd over wanneer ze onderzoek hebben afgerond.

Ik was het wachten moe ik ben via via via aan het nummer van de douane Eindhoven gekomen en deze hebben mij hartelijk geholpen en mij het bewijs van vrijgave via de email verzonden de zending is namelijk op 30 mei retour aanbieder gegaan en aan genomen door een persoon die Nassi of Nasse of Nasser heet (is een handtekening en slecht leesbaar) nadat deze is vrij gegeven.

Dus met andere woorden de zending is al lang meer niet bij de douane en UPS heeft me al weken voor de gek gehouden.

Ik eis dat ik deze zending binnen 3 werk dagen bezorgd krijg en anders vergoed word of ik ga aangifte doen van diefstal.

Ik moet 100den euros betalen om een doos van de USA naar hier te krijgen die normaal binnen 3 dagen bezorgt zou worden wat nu al meer als 1,5maand is en der word constant tegen mij gelogen dat de doos bij de douane is en ik heb zwart op wit dat de doos bij UPS is.

Je kan bellen wat je wilt maar de UPS werknemers kijken naar het scherm en daat staat zending is bij douane……………En dat ik een bewijs van vrijgave heb boeit ze niet,dat ik al een kleine 2 maanden wacht is ze worst………

De oplossing is,dat ik mijn doos zo snel mogelijk krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 juli 2023 om 13:48 geantwoord

Beste heer Niessen,

Uw case is behandeld onder nummer 1122403 waar u een antwoord heeft gekregen daarmee sluit ik deze case.

Frank B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com

Or call UPS Customer Service
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE:
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately

Alle klachten die gemeld zijn door Winchesterboy