Klacht: Spoedige ophaling van mijn pakje

klager7244b198 op 30 september 2026 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf UPS
Status Open
Datum 30 september 2026

Er is een probleem met de ophaling van een pakje door UPS, dat op de afgesproken datum is afgeleverd maar na twee dagen nog steeds niet is opgehaald. Ondanks contact met UPS en een bericht naar de ophaaldienst is er nog geen actie ondernomen, wat als teleurstellend wordt ervaren. Er wordt een spoedige ophaling van het pakje verwacht.

Mijn Klacht:

Ik heb een probleem met de ophaling van mijn pakje door UPS. Het pakje is op de afgesproken datum afgeleverd, maar na twee dagen is het nog steeds niet opgehaald. Ik heb al contact gehad met UPS en er is een bericht gestuurd naar de ophaaldienst, maar er is tot nu toe nog geen actie ondernomen. Ik vind dit erg teleurstellend en verwacht dat mijn pakje met spoed wordt opgehaald.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek u vriendelijk om mijn pakje met spoed op te halen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 uur geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over UPS

Reactie van de melder van de klacht klager7244b198

1 uur geleden - diverse keren gebeld met klantenservice en ze beloven het telkens op te lossen, maar ze doen er niks mee!!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM