Klacht: Pakket onvindbaar

G.L.R. van Kalker op 20 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vond een briefje in de brievenbus, dat de bezorger mij niet thuis aantrof en dat was ook zo. Moest toen na een afhaalpunt, 1.1km verder, u gaat er van uit dat een ieder een auto heeft, maar op het afhaalpunt bleek het pakket onvindbaar, De enigste code die ik kon vinden was: 984829883286. Zelfs een telefoonnummer was niet vermeld en de afzender ook niet. Hoe nu verder?

Gewenste Oplossing:

Pakket gewoon opnieuw bezorgen. Of een normaal afhaalpunt creƫren aan het Koopmansplein. Daar waar de paar winkels welke Ten Boer rijk is gevestigd zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 20 oktober 2021 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste G.L.R. van Kalker,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
Kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen?
Dan kunnen we de zending inzien.

Graag horen we van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

G.L.R. van Kalker

Heeft op 20 oktober 2021 om 10:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

waar vind ik tracing nummer?

Bericht van UPS

3 jaren geleden - Beste G.L.R. van Kalker, Als u een pakket heeft besteld, zou u de tracking nummer van de zender ontvangen hebben. Heeft u dit niet kunt u contact opnemen met de zender hierover. UPS tracking nummers beginnen met 1Z. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door G.L.R. van Kalker