Klacht: Pakket afgeleverd bij DOK in verkeerde woonplaats..

Marceldo op 11 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de mail en via sms kreeg ik een afleverbericht. Mijn pakketje zou afgeleverd zijn.
Bij het openen van de link zag ik tot mijn verbazing dat het pakketje in een totaal andere plaats is afgeleverd en aangenomen door iemand die ik net ken. Na 4x telefonisch contact heb ik uiteindelijk een casenummer gekregen. Via de mail zou ik op de hoogte worden gehouden. Helaas nog steeds niets gehoord.. (7 dagen later).

Gewenste Oplossing:

Mijn pakketje wordt alsnog geleverd op het juiste adres.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 oktober 2021 om 17:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marcel,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
Kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen?
Dan kunnen we de zending inzien.

Graag horen we van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Marceldo

Heeft op 11 oktober 2021 om 18:28 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Het bericht staat nu gemarkeerd als opgelost. Echter is dit nog niet het geval. Zendingsnummer is toegevoegd aan de klacht bij extra informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Marceldo