Mijn Klacht:
Afgelopen dinsdag zou hier een pakket worden bezorgd. Ik bleef thuis van mijn werk omdat ik dit pakket graag ontvang. 1 van de 2 pakketten (de grotere) werd niet bezorgd omdat achteraf bleek dat deze niet meer in hun busje paste. De drie daaropvolgende dagen krijg ik iedere dag een bericht tussen 10.30 en 11.00 dat het pakket wedereom is achtergelaten in het gebouw van UPS en niet bezorgd zal worden die dag. Op dat moment heb ik natuurlijk al lang moeten beslissen om niet naar mijn werk te gaan. Omdat mijn baas niet blij is als men meer dan 2 dagen per week thuis werk, is hij hier ook niet blij mee. Zaterdagochtend (wederom pas 10.45) kreeg ik dan eindelijk bericht dat het pakket vandaag tussen 10.15 en 14.15 bezorgd zou worden. Omdat ik dit pakket graag ontvang en te groot is om met mijn vervoersmiddelen ergens anders op te halen, besloot ik mijn zwemtraining af te zeggen en thuis te blijven voor het pakket. Helaas kreeg ik om 14.19 bericht dat de aflevering mislukt is omdat ik niet thuis zou zijn. Aangezien ik thuis was om deze reden weet ik 100% zeker dat ze niet hebben aangebeld en omdat er ook geen briefje in de brievenbus zit, vermoed ik dat ze helemaal niet langs zijn geweest. Tevens kan ik om deze reden niet mijn nieuwe bezorgmoment kiezen en u snapt ook wel dat ik komende week niet wederom kan beginnen met een thuiswerkdag. Aangezien klachten op de UPS site slechts 500 woorden kunnen bevatten, kan ik deze daar niet melden; maar dit verhaal heb ik wel naar de verzender van dit pakket gestuurd zodat ze kunnen overwegen een andere bezorgdienst te kiezen voor het verzendne van hun pakketen.
Gewenste Oplossing:
Ik ga niet meer tevreden zijn, maar het beste wat ze kunnen doen is mij nog eenmaal een bezorgmoment laten kiezen wanneer ik thuis kan zijn en het pakket dan ook daadwerkelijk bezorgen.
