Mijn Klacht:
Op 29-11 krijg ik een factuur toegestuurd voor een door mij ontvangen pakket waar ik al bij ontvangst voor heb betaald. Ik doe hierover navraag op 1-12 via Twitter, omdat ik na doorlopen van een uitgebreid keuze menu telefonisch te horen krijg dat er geen telefonisch contact mogelijk is wegens thuiswerken door Covid. De medewerker vraagt om allerlei informatie en zegt me vervolgens te mailen naar de financiele afdeling [email protected] In reactie op mijn mail word ik gevraagd om allerlei gegevens en krijg vaag bericht terug waaruit lijkt te blijken dat ik niks verschuldigd ben. Als ik dat vervolgens nog navraag en zeg dan een aangepaste factuur te willen ontvangen blijft het stil. Een reminder drie dagen later levert ook niks op. Vervolgens word er een dossier aangemaakt via Twitter voor de juiste afdeling, ik zou binnen 48 uur gebeld worden. Niks is minder waar. Ik neem opnieuw contact op en word weer verwezen naar het e-mailadres waar niet gereageerd word. Via Twitter word weer gezegd dat het lijkt alsof de factuur is opgelost: wat betekent dat en waarom krijg ik daar geen bericht van? Ze kan me niks mailen want het is niet haar afdeling. Ik probeer nogmaals te bellen en krijg na 15 minuten in de wacht een medewerker te spreken die de nederlandse taal niet heel rijk is, de verbinding is ongelooflijk slecht dus een gesprek komt niet tot stand. Zij lacht hierom en zegt er niks aan te kunnen doen, of ik even wil mailen.
Wat een wanorganisatie is UPS. Ontzettend rap met versturen van een onjuiste factuur, maar als je daar duidelijkheid over wenst bereik je niks.
Gewenste Oplossing:
Ik wens uitsluitsel over de factuur en zwart op wit te hebben dat ik UPS niks meer verschuldigd ben. En excuses voor de gang van zaken.
