Klacht: Niet thuis maar wel thuis

Pr-teksten.nl op 22 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Briefje in de bus gekregen dat ik mijn pakketje op een pakketpunt mag afhalen. Dat terwijl ik gewoon thuis was. Volgende keer kies ik een andere bezorgdienst.

Gewenste Oplossing:

Kennisname van de klacht. Misschien de bezorgers eens fatsoenlijk betalen zodat ze ook goed bezorgen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 22 oktober 2021 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Peter,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt me om te horen dat we het pakket niet hebben kunnen leveren terwijl u thuis was.
Ik ga hiervan een melding maken zodat de chauffeur hierop wordt aangesproken.Zou u ons de tracking nummer kunnen sturen?

Mocht u in de toekomst vaker pakketten ontvangen via UPS dan kunt zich ook aanmelden voor onze Online service genaamd My Choice.
Hierin heeft u de mogelijkheid leveringsopties te wijzigen.
U kunt zich aanmelden via de volgende link:

https://wwwapps.ups.com/doapp/signupmychoice?locnl_nl

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben,
neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Ik wens u nog een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service,
Begium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Pr-teksten.nl