Klacht: Klachten over de zending naar buitenland

SiskaNendissa op 18 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo

Ik wil klacht indienen over mijn pakket die ik
Gestuurd heb vanuit Nederland 10 september 2021 met spoed om te sturen naar Indonesië..en zou de 16de van september arriveerde in Indonesië maar. Na 4 weken is nog steeds niet arriveerde in Jakarta bij mijn familie.

Tot vorige week krijgt ik een e-mail van jullie dat de pakket al in Jakarta en dat mijn familie moet contact opnemen.

En vandaag mijn familie is bij u point punt in Jakarta om die pakketje te halen blijkt dat mijn familie moet extra kosten gaan betalen die ik niets van te weten omdat die pakket heb ik al betaald €65,- met spoed zending.

En nu extra kosten 350 rupiah ik vind belachelijk dit… en ik wil dit zsm opgelost worden .

Gaat er om dit zending :
Navraag zending met barcode 1ZE915810402144117, referentienr. 14751991

Met vriendelijke groet,

Siska Nendissa.

Gewenste Oplossing:

Als mijn familie die pakket krijgt zonder die kosten die jullie op laatste toch gegeven hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 oktober 2021 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Siska,

Bedankt voor uw bericht.

Ik kan me goed voorstellen dat u graag wilt weten waarom het pakket nog met uw familie is.

Ik zie vanuit de tracking nummer dat er al sinds 30 September geen fysieke scan is geweest voor het pakket.
We zouden hierdoor graag een onderzoek starten om uw pakket te traceren.
Om dit onderzoek zo soepel mogelijk te laten verlopen, wil ik u vragen om een claim in te dienen via onderstaande link.
Mijn collega´s zullen dan verder contact opnemen met u, uiterlijk binnen 8 werkdagen ontvangt u de uitslag van het onderzoek.

https://www.ups.com/nl/nl/help-center/claims-support.page?locnl_NL

Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Ons excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door SiskaNendissa