Mijn Klacht:
Hallo
Ik wil klacht indienen over mijn pakket die ik
Gestuurd heb vanuit Nederland 10 september 2021 met spoed om te sturen naar Indonesië..en zou de 16de van september arriveerde in Indonesië maar. Na 4 weken is nog steeds niet arriveerde in Jakarta bij mijn familie.
Tot vorige week krijgt ik een e-mail van jullie dat de pakket al in Jakarta en dat mijn familie moet contact opnemen.
En vandaag mijn familie is bij u point punt in Jakarta om die pakketje te halen blijkt dat mijn familie moet extra kosten gaan betalen die ik niets van te weten omdat die pakket heb ik al betaald €65,- met spoed zending.
En nu extra kosten 350 rupiah ik vind belachelijk dit… en ik wil dit zsm opgelost worden .
Gaat er om dit zending :
Navraag zending met barcode 1ZE915810402144117, referentienr. 14751991
Met vriendelijke groet,
Siska Nendissa.
Gewenste Oplossing:
Als mijn familie die pakket krijgt zonder die kosten die jullie op laatste toch gegeven hebben.
