Klacht: Klacht over levering en communicatie

Liesbeth Verheul op 22 oktober 2026 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf UPS
Status Open
Datum 22 oktober 2026

Er is onvrede over de levering en communicatie van UPS. De klant ontving een e-mail waarin werd gesteld dat het adres niet correct was, wat niet het geval was, en kreeg vervolgens te horen dat er niemand thuis was, terwijl dit wel zo was. De klant ervaart frustratie door het gebrek aan directe contactmogelijkheden met een medewerker om het probleem op te lossen.

Mijn Klacht:

Eergisteren ontving ik een e-mail van UPS waarin werd aangegeven dat mijn adres niet klopte, terwijl dit wel het geval is. Hierdoor heb ik mijn medisch pakketje niet ontvangen. Vandaag kreeg ik opnieuw een e-mail dat er niemand thuis was terwijl ik wèl thuis ben en ik een goed werkende bel heb. Het is erg frustrerend dat ik geen ‘echt mens’ kan bereiken om dit op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om persoonlijke communicatie met een medewerker van UPS om mijn situatie te bespreken en de levering van mijn pakketje te regelen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 uur geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over UPS

Reactie van de melder van de klacht Liesbeth Verheul

1 uur geleden - Twee keer met een smoes niet bezorgd, niet te bereiken en ik wacht nog steeds op mijn pakketje waarin medische spullen zitten

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM