Klacht: Kansloos

JoepBlauw op 10 december 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al jaren verstuurden wij duizenden pakketen per jaar, maar sinds een jaar is het een drama. Pakketten verdwijnen alsof de deuren opstaan en worden slechts voor een fractie vergoed na enkele maanden wachten, facturen kloppen niet, allerlei toeslagen worden onterecht aangerekend, niemand komt pakketten afhalen etc. Op alle emails en telefoontjes krijg je een dom standaard antwoord en niemand pakt daar problemen op. Kansloos, inmiddels hebben wij meer dan 100 klachten lopen en geen enkele wordt opgepakt.

Pak problemen aan en erken fouten, dat is een begin om uit deze misere te komen. Wat een slechte service.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

5 maanden geleden - Beste Joep, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat u niet de service heeft ervaren die we graag zouden bieden, ons excuses hiervoor. We bedanken u dit kenbaar aan ons te hebben gemaakt en zullen dit intern bespreken en verbeteren waar mogelijk. Heeft u in de toekomst vragen over pakketten of facturen, kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen. Heeft u liever direct contact met een klanten medewerker, kunt u ons ook prive bereiken vanuit Twitter of facebook/Metaverse chat. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Ons excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht JoepBlauw

5 maanden geleden - Wat heb ik aan een interne bespreking? Dat is al honderd keer toegezegd, probleem is dat ik wordt bestookt met foute facturen en met geen mogelijkheid komt er schot in. Ik ben geen bank die UPS geld uitleent, het moet niet gekker worden. Jullie proberen mij onder druk foute facturen te laten betalen en geven geen enkele reactie op klachten. De bedragen zijn niet klein, des te meer reden voor urgentie. Het antwoord dat nu wordt gegeven is een standaard bericht dat inmiddels door mij kan worden gedroomd. Deze werkwijze is een grove schande en zou eens moeten worden belicht door de media, ik denk daarmee maar eens aan de slag te gaan. Kijken wat er gebeurt als het op televisie komt.

Reactie van de melder van de klacht JoepBlauw

5 maanden geleden - En toen kwam er geen respons meer, dat is dus exact wat er altijd gebeurt..... Wordt het lastig, dan reageert UPS niet meer en laat de boel de boel om vervolgens met het geld ervandoor te gaan.

Bericht van UPS

5 maanden geleden - Beste Joep, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw eerdere contact, heb ik een tracking nummer en case nummer nodig, zodat ik een dossier kan maken naar de financiële afdeling. Zij zullen u hierover moeten mailen. Wij hebben helaas geen macht hierop en geen toegang tot de afdeling. Mocht u ze zelf willen bereiken kan dat via de onderstaande gegevens: Mailen naar [email protected] Bellen: 020 5040 500 en kiezen voor optie nummer vijf ze zijn open van 9:00 tot 12:00 uur maandag tot vrijdag. Mocht u verder nog hulp hierbij nodig hebben,kunt u een mail sturen naar [email protected] Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 december 2021 om 16:53 geantwoord

Beste Joep,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot ons eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door JoepBlauw