Klacht: GEEN MELDING WAAR HET PAKKET LIGT

op 16 augustus 2019 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

is reeds de 2 de keer dat een pakje word aangeboden , maar de pakketbezorger vind het niet nodig om een kaartje te schrijven waar ik het pakket kan vinden

heb een half uur tijd verbruikt om de firma in polen te bellen voor de trackingnummer , jullie website te zoeken en met de klantendienst te bellen

1Z3A48946818876036

Gewenste Oplossing:

andere pakketbezorger op deze route!!!!!!!, EN DE WEBSITE VERANDEREN ? IS HEEL MOEILIJK OM DEZE PAGINA TE VINDEN KOM STEEDS OP EEN KLACHTENWEBSITE VAN TEST AANKOOP

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Alle klachten die gemeld zijn door bourgeois jp