Klacht: Bezorging pakket

Jacqueline Verhulst op 11 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de brievenbus vind ik een bericht dat het niet gelukt is mijn pakket af te leveren en dat ik dat de volgende werkdag kan ophalen bij een afhaalpunt. Ik ben gewoon thuis, de bezorger heeft niet aangebeld en is na het briefje in de brievenbus doen meteen vertrokken. Het briefje vond ik 5 minuten later. Een klacht indienen bij UPS (telefonisch of per mail) lukt niet.

Gewenste Oplossing:

Als mij uitgelegd wordt waarom UPS geen pakketjes bezorgd. Als ik een pakket wil ophalen ga ik wel naar een winkel. De schade die het een dag later ontvangen en het ophalen mij oplevert, wens ik graag vergoed te zien.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 oktober 2021 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jacqueline ,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
Kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen?
Dan kunnen we de zending inzien.

Graag horen we van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Jacqueline Verhulst

Heeft op 11 oktober 2021 om 13:42 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Helaas is UPS slecht bereikbaar en heb ik naar aanleiding van bovenstaand bericht geen idee waar ik het tracking nummer naar toe kan sturen. Dus graag via dit medium een bericht waar ik dat naar toe kan sturen (mailadres en/of telefoonnummer).

Reactie van de melder van de klacht Jacqueline Verhulst

3 jaren geleden - NB ik begrijp dat alles wat ik via dit medium verstuur openbaar is, dus het lijkt me niet handig het tracking nummer hier te plaatsen. Maar als dat wel de bedoeling is, hoor ik dat graag.

Reactie van de melder van de klacht Jacqueline Verhulst

3 jaren geleden - Zo snel als op het eerste bericht werd gereageerd, zo langzaam gaat dat nu... Ik maak maar een nieuwe klacht aan!

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline Verhulst