Mijn Klacht:
Mijn pakketten waarvoor meer dan 50 euro verzendkosten is betaald werden vrijdag eindelijk bezorgd. Althans dat dacht ik. Bezorger belde aan en omdat mijn moeder wegens ziekte altijd thuis heb ik deze bij haar laten bezorgen. Ze deed open en stond met haar hulphond in de portiek. Toen de pakketbezorger zei dat er nog een bedrag moest worden betaald wilde mijn moeder haar pasje pakken om te betalen, niks geks zou je denken. Maar terwijl ze dat wilde gaan doen werd haar opgedragen om de hond weg te doen, en stond vervolgens op de poot van de hond. Toen mijn moeder aangaf dat dat niet ging, riep hij nogmaals dat de hond weg moest. Toen zij aangaf dat dat echt niet ging, liep hij weg met het pakket. Mijn moeder is nog te vergeefs erachter aan gegaan maar ook daar gaf de bezorger geen gehoor aan. Vervolgens staan de pakketten nu gemarkeerd als geweigerd. Ik vind dit al met al een hele rare gang van zaken, en vraag me hardop af of de bezorger misschien beter ergens anders kan gaan werken. Verder wil ik ook graag weten wanneer ik mijn pakketten ontvang.
Gewenste Oplossing:
Excuses van de bezorger en snelle bezorging van mijn pakketten
