Klacht: Bezorger markeert pakket als geweigerd

Hiddeb op 18 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketten waarvoor meer dan 50 euro verzendkosten is betaald werden vrijdag eindelijk bezorgd. Althans dat dacht ik. Bezorger belde aan en omdat mijn moeder wegens ziekte altijd thuis heb ik deze bij haar laten bezorgen. Ze deed open en stond met haar hulphond in de portiek. Toen de pakketbezorger zei dat er nog een bedrag moest worden betaald wilde mijn moeder haar pasje pakken om te betalen, niks geks zou je denken. Maar terwijl ze dat wilde gaan doen werd haar opgedragen om de hond weg te doen, en stond vervolgens op de poot van de hond. Toen mijn moeder aangaf dat dat niet ging, riep hij nogmaals dat de hond weg moest. Toen zij aangaf dat dat echt niet ging, liep hij weg met het pakket. Mijn moeder is nog te vergeefs erachter aan gegaan maar ook daar gaf de bezorger geen gehoor aan. Vervolgens staan de pakketten nu gemarkeerd als geweigerd. Ik vind dit al met al een hele rare gang van zaken, en vraag me hardop af of de bezorger misschien beter ergens anders kan gaan werken. Verder wil ik ook graag weten wanneer ik mijn pakketten ontvang.

Gewenste Oplossing:

Excuses van de bezorger en snelle bezorging van mijn pakketten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 oktober 2021 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hidde,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Onze excuses hiervoor.
Kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen?
Dan kunnen we de zending inzien.

Graag horen we van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Hiddeb