Klacht: Als geleverd vermeld in mail maar niet geleverd

I.D. op 05 oktober 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mail ontvangen dat mijn pakket geleverd is. Echter op dat tijdstip was niemand thuis dus is het niet in ontvangst genomen. Ook niet bij buren.
Hierover gebeld en gemaild. Ik zou binnen 2 dagen reactie ontvangen. Tot op heden nog niets gehoord.

Gewenste Oplossing:

Als duidelijk is waar mijn pakket is en ik het heb ontvangen. Ook mag er geen valse afleverbevesting gestuurd worden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 05 oktober 2021 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ine,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
Kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen?
Dan kunnen we de zending inzien.

Graag horen we van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Bericht van UPS

3 jaren geleden - Beste Ine, Bedankt voor uw bericht. Ik kan me goed voorstellen dat u graag wilt weten waarom u het pakket nog niet hebt. Om uw pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen zouden we graag een onderzoek willen starten. Om dit onderzoek zo soepel mogelijk te laten verlopen, wil ik u vragen om de zender hierover te informeren. Zij kunnen dan het formulier invullen met de onderstaande link. We verwachten na start van het onderzoek binnen uiterlijk 10 werkdagen de uitslag met de zender te kunnen delen. Omdat uitslagen van het onderzoek enkel met de verzender worden gedeeld, wil ik u vragen om met hen contact op te nemen wanneer u op de hoogte wilt blijven. https://www.ups.com/nl/nl/help-center/claims-support.page?locnl_NL Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Ons excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

I.D.

Heeft op 06 oktober 2021 om 22:49 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Schandalig dat ik uw werk moet gaan doen. Dat ik zelf de verzender moet informeren en moet vragen om een link te openen en in te vullen. Ook schandalig dat u alleen met de verzender correspondeert wat betreft de uitkomst en dat ik zelf moet informeren.

Alle klachten die gemeld zijn door I.D.