Klacht: Aflevering

op 13 september 2019 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, vrijdag 13 september 2019 zou er een pakketje worden afgeleverd die ik heb besteld. Ik was de hele dag thuis, dus kwam goed uit. Toen ik een email kreeg dat UPS aan de deur was geweest, en niemand thuis was. En dat het pakketje naar een servicepunt was gebracht. Daar kom ik net vandaan, en wat denk je…… het pakketje was er dus niet. Wat een waardeloos bedrijf. Nooit meer ups!!!!

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

23 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert...