Klachten over UPS

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

97% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 4 in Koeriersbedrijven en post

422

Compliment van Plaag op 17 mei 2021 over UPS

Netjes opgelost

Compliment van BigSuperDeals op 04 mei 2021 over UPS

Klopt, pakket is afgeleverd. Echter veel te laat. Ik hoop dat dit in de toekomst beter zal gaan. Bedankt voor de reactie in ieder geval.

Compliment van Adnan85 op 01 april 2021 over UPS

Vind t een goede oplossing
1Z537A6E6852882021

Compliment van codaaaa op 30 maart 2021 over UPS

Ik hoop dat de organisatie in de toekomst verbeteringen doorvoert.

Compliment van kreinders op 04 maart 2021 over UPS

Zojuist geholpen door Iris D, zie onderstaand. Bedankt voor de oplossing!

In ons systeem zie ik inderdaad dat het pakket nooit bij u geleverd is. Ik heb daarom onze financiële afdeling verzocht om de gestuurde factuur te laten vervallen/crediteren. Ter informatie: Casenummer 1-176529119453

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Iris D.

Compliment van Anna99 op 06 maart 2021 over UPS

Hallo,
Ik ben geweldig geholpen door UPS medewerkers.Dit is een goed bedrijf en ik geef het 5 sterren!

Compliment van estrij op 03 maart 2021 over UPS

Ik zag na mijn klacht dat het pakket vrij kwam en in het proces ging voor bezorging. Gisteren was het bezorgd en in z'n geheel schade vrij.

Compliment van renevanopbergen op 01 maart 2021 over UPS

Geachte UPS, geen bericht meer van mijn ontvangen. Ik heb niets meer van jullie vernomen naar aanleiding van mijn klacht. Ik heb alle gegevens die U nodig heeft om het door mijn betaalde bedrag terug te betalen. Met vriendelijke groet, René van Opbergen

Compliment van Zanehta op 20 februari 2021 over UPS

iam waiting for oplossing

Compliment van jankees1979 op 18 februari 2021 over UPS

De spullen zijn nu wel geleverd, maar dit was om wat voor rede dan ook een minder goede ervaring. uiteraard zal ik in de toekomst het nogmaals proberen en ga ik er vanuit dat deze levering gewoon prima gaat verlopen en dat voorgaande een incident was, uiteraard hoop ik wel dat als men een levering verschuift naar de volgende dag dit niet doet middels het onjuist aangeven dat men aan de deur is geweest

Compliment van gerritjmooi op 06 februari 2021 over UPS

Een paar dagen later heeft UPS het pakje alsnog aangboden. Alles is naar tevredenheid opgelost.

Compliment van MaschaElefant1984 op 03 februari 2021 over UPS

Dank voor uw respons! Inmiddels heb ik beide pakjes ontvangen, dus ik ben tevreden. De verwarring had te maken met het feit dat a) een van de pakjes wel was aangemeld als zijnde afgeleverd, maar nog niet in het bezit was van het afleverpunt; en b) het tweede pakje was afgegeven op een ander afleverpunt dan ik had opgegeven.
Maar ik heb begrip voor de extreme drukte momenteel, en kon ook zien dat de afleverpunten enigszins overbelast waren.

Compliment van C.L. vdb op 03 februari 2021 over UPS

Het pakket is zojuist afgeleverd. Veel dank aan de customer service en de persoon van het depot. Jullie staan natuurlijk in de vuurlinie wanneer de bezorgers wat lopen te klungelen.

Compliment van godfriedmeesters op 13 januari 2021 over UPS

Beste,

Ik heb geen informatie ontvangen van UPS met betrekking tot case 1-172298910678. Is dit bericht naar mijn e-mail adres gestuurd of mijn gsm?

Compliment van amheere op 07 januari 2021 over UPS

Allereerst bedankt voor de hele snelle reactie op mijn klacht. Ik heb even gewacht met het sluiten omdat ik eerst wilde weten of het pakket inderdaad vandaag bezorgd werd, wat het geval is.

Compliment van CHanoniem op 08 januari 2021 over UPS

Oke, dan zal ik het op die manier gaan proberen op te lossen.

Bedankt voor het antwoord.

Compliment van 1Marijke6 op 21 december 2020 over UPS

Netjes geantwoord

Compliment van Harrie11 op 10 december 2020 over UPS

ik hoop dat ze nu wel gaan leveren op mijn huisadres!!!!!!!!!!dat hebben ze niet toegezegd

Compliment van ron wijsen op 17 december 2020 over UPS

keurige terug koppeling ontvangen