Klacht: UPS Access point

op 12 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste UPS,

Ik heb een klacht, niet zozeer direct aan jullie gericht maar aan de waardeloze service van een access point in Tilburg. Promedianet in Tilburg presteert het om pakketten niet mee te geven na 18:00 omdat ze zogenaamd druk aan het werk zijn en daar dus geen tijd voor hebben. Gezien mijn werk en het niet meegeven van het pakket aan andere door het verplicht tonen van legitimatie kreeg ik mijn pakket niet mee?!?!? Ze houden daar dus pakketten van jullie klanten achter na 18:00 omdat ze “druk” aan het werk zijn.
De reden dat mijn pakket daar ligt is omdat ik niet thuis was. Liever was ik helemaal niet naar die waardeloze winkel gegaan voor mijn pakket, maar lijkbaar doen jullie zaken met deze oplichters (lijkt me een prima naam voor een winkel die zijn eigen regels opstelt en eigendommen van klanten achterhoudt).
Kunnen jullie hier actie op ondernemen? Zoals gezien in jullie overzicht zijn er voldoende winkels in Tilburg die niet zo belachelijke service bieden.
Mvg,
Joeri

Gewenste Oplossing:

Als deze winkel niet meer als access point aanwezig is zodat niemand meer de dupe wordt van deze opligter (andere spelling komt er niet doorheen) die pakketten van jullie klanten achterhoudt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het UPS Access Point Team. Zodra wij feedback hebben, zullen wij het aan u laten weten. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 oktober 2017 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Hieronder de feedback die wij hebben ontvangen :

De openingstijden op UPS.com van Promedianet zijn inderdaad tot 18 uur . Winkels mogen afwijkende openingstijden hanteren voor reguliere en UPS-klanten, zolang ze maar redelijke openingstijden hanteren.

Deze openingstijden staan ook vermeld op onze website.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Yuri013