Klacht: UPS acces-point: Pakket tot 20 kg versturen van winkel tot winkel voor 3.04 >> oplichterij!!

op 01 november 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

12-10-2017 heb ik vier pakketten afgegeven om verzonden te worden naar een ander ups-punt. Eerst wilde ik ze niet verzenden, maar omdat deze persoon de velgen zo graag wilde hebben er toch maar mee akkoord gegaan mits hij de etiketten zou verzorgen zodat ik niks hoefde te doen als de pakketjes te verpakken, de labels erop te plakken en weg te brengen naar het dichts bijzijnde ups punt. De pakketten werden gescand en er werd akkoord gegeven voor verzending, ook was alles netjes betaald.

Nu: 2 weken later krijg ik rekeningen van bijna 10 euro per stuk. bovenop de geadverteerde kosten van 3.04. Of ik deze rekeningen wil voldoen terwijl alles al netjes betaald is via IDEAL

Ik raad iedereen af om zaken met ups te doen oplichterij!

wanneer ik de de nagezonden factuur niet hoef te betalen!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 01 november 2017 om 14:24 geantwoord

Heeft op 01 november 2017 om 14:47 geantwoord

Goedmiddag,

In de link staat niks over additionele kosten!! en daarbij als je vanuit de pop-up de labels invult word je er niet op geattendeerd dat er extra kosten bij komen. Jullie proberen mensen lekker te maken om een pakket te versturen voor 3.04 euro tot 20 kg.....zonder verdere restricties, om daarna lekker een factuurtje te sturen. Zorg eerst maar eens dat alles duidelijk vermeld wordt, want zo wordt iedereen genaaid!!

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick111