Klacht: Voel me gediscrimineerd door Unive

Romayssa05 op 26 mei 2021 over Unive in de categorie Verzekering

Voel me gediscrimineerd door Unive
Ik probeer al maanden mijn klacht laten horen zonder succes. Ik word niet gemaild of gebeld terwijl dat steeds word toegezegd. Unive heeft maar dan acht keer toegezegd dat ze naar mijn klacht gaan kijken en word zo snel mogelijk teruggebeld. Ik heb in al die tijd ( maanden) niets van Unive gehoord. Ik word niet serieus genomen als klant en wat Unive beloofd komt Unive niet na. Ik ben al door de belastingdienst als……gemerkt en voel de zelfde werkwijze bij Unive. Ik ben niet gelijk en eerlijk behandeld en heb nog steeds geen oplossing. Ik ben volgens mij al 10jaar klant bij Unive. Unive investeert veel geld in sport maar duidelijk geen tijd voor haar klanten. Ik wil een eerlijke en gelijke behandeling en wil niet gediscrimineerd worden door een medewerker van Unive

Door Danielle klompers van de Unive word ik al maanden niet teruggebeld of gemaild. Ik wordt al die tijd gediscrimineerd en opzij gezet. Hiermee ben ik ruim half jaar bezig. Univé heeft mijn mails geblokkeerd en terugbellen doen ze nooit. Met name als je een anders klinkende achternaam hebt. Zoals bij de belastingdienst!

Gelijke behandeling en de schade uitkeren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Romayssa05