Klacht: Klachtenbehandeling

OzCur op 12 januari 2022 over Unive in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eerder een klacht ingediend en gebeld door een medewerker. Achteraf heb ik nog 3 keer gebeld over dezelfde klacht met een terugbel verzoek. Maar ondertussen kreeg ik alleen maar aanmaningen. Mijn klacht is in de lucht blijven hangen en er is niet opzoek gegaan naar een oplossing. Dit is mijn eerste en laatste ervaring met Unive Zorg. Ik zal mijn ervaring ook op social media delen, misschien wordt ik op deze manier WEL gehoord. Unive heeft een callcenter mentaliteit en bied alles behalve service.

Gewenste Oplossing:

Servicegericht en bereikbaarheid

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door OzCur