Klacht: Geen terugbetaling bij declaraties

DT Roelofs op 29 december 2021 over Unive in de categorie Verzekering

Medisch noodzakelijke medicijnen die wij volgens doktersrecept krijgen worden ineens niet meer vergoed.
ze zijn eerder wel gewoon vergoed geweest. er is verder niets veranderd. Bij navraag wilde Univé meer bewijzen zoals eerdere declaraties. dit hebben we geleverd. hierna werd ons verteld dat dit niet voldoende was en ze wilden nog een dokters recept. Ook dit hebben we geleverd zoals afspraak. Ondanks dit werd ons verteld dat ze niet wilde / konden vergoeden maar als tegemoetkoming wilde ze dit toch nog een keer doen. Ingelegd waren meer als 600 euro. we hebben hier 176 euro van terug gekregen. ook dit was niet volgens afspraak. Ik werd door hun overgedragen naar de klachten afdeling. Ik heb na een week nogmaals contact opgenomen om te vragen wanneer ik contact kon verwachten. tot op heden is dit niet gebeurd. Grotendeels is het contact is via mail verlopen. ik heb dus alle documenten aanwezig dit nogmaals door te lopen.
Er is hierdoor een gevoel ontstaan dat de lat iedere keer verlegt wordt om een terugbetaling te voorkomen.

Ik hoop op een snelle afhandeling.

Terugbetaling van alle medisch noodzakelijke medicijnen die wij via een normaal doktersrecept krijgen, nu en in de toekomst.

dit zijn kosten van - 35 euro per maand.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door DT Roelofs