Klacht: auto verzekering

samlafi op 20 september 2021 over Unive in de categorie Verzekering

Univé verzekering . ze hebben mij overal geblokeerd kan geen auto verzekering . onterecht . ben aangereden door André auto . unvie komt voor hun op . manden lang bij rechtsbijstand . tot ik recht heb gekregen . unvie heeft dat niet af gemeld en recht gezet . maar toch . wil op min 5 schade . tot ik belde . . na 2 jaar pas weerd ik op min 1 schade. . . ze hebben mij gemeld dat ik wanbetaler en zo veel schade aangericht in 2019 .
maar toch ben twee keer aan gereden . . heb wel ongeluk veroorzaakt en 2018 weet niet meer . maar kan toch geburen . daroom ben je toch verzekert . of niet dan .

als ik hun bel somge spreken jou normaal maar de reest . was geen fijn gespreken . ga eerste naar de vreende zegen ze .

ik heb geprobeerd om achter te komen . waroom .als ik achterstand heb wil hum geld sturen . .
antwoord ja . maar hoef het niet meer .
en mag je nerges verzekering .
waroom . weet ik niet oplossen nergens . niet eerlijk . . a.u.b unvie heb jullie niks aan om te kapot te makken il heb auto voor om naar werk te gaan en mijne X te helpen om naar aventoe ziekenhuis
winkel . ik betaal zo veel mandelijk . blijft niks over om te eten . ik hen hulp nodig ik denk ziet ergens fout dit klopt niet . we kan mij raden wat ik moet doen verder .
sorry mijne nederlans talege zeer slecht .dank u al vast

weet ik niet als ik moet betalen betaal ik . en moet bekijken of ik zo veel schade aangericht . ziet aan gemeld van als .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht samlafi

1 jaar geleden - heb contact gehad met unvie . ik had een vrouw was fijn en ardig. toch heb gelijk . 6 schade en 2019 . waren alleen behulp . hoop een oplossing

1 jaar geleden - zoek hulp

1 jaar geleden - nergens op gelost

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

Bericht van Unive

1 jaar geleden - Goedemiddag, jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de gang van zaken. Ik zie dat mijn collega op 22 sept je voicemail heeft ingesproken. Heb je daarna nog contact met ons gehad? Zo ja, kun je aangeven wat er volgens jou is afgesproken? Ik hoor het graag van je. Alvast bedankt! Groet, Matijs

Reactie van de melder van de klacht samlafi

1 jaar geleden - goedemiddag . zeker niet . ik heb al die bewijzen dat ze fout hebben gemaakt . ik schakel een advocaat denk ik als u kunt mij terug bellen of iemand kan mij helpen met diet . ik weet het niet wat ik doe moet .

Reactie van de melder van de klacht samlafi

10 maanden geleden - Ja hoor matijs. Mooi verhaal. Het vreeslijk gedrag en manipulatie. Waroom . Doe jullie dan dat jullie echt serieus zijn . Het is mooi werk he diet . Op slim manier. Ik wil jou vragen . Op welke afdeling ziet je bij Univé. (Mensen voor de gek houden afdelingen)

Reactie van de melder van de klacht samlafi

10 maanden geleden - Van min 2 tot min 5 . Waroom. Na twee jaar aangepast .tot min 1. En bij data bank. Ziet dat jullie 3590 eruo aan tegen partie uit gegeven. Klopt niet. Hoor . De heer koning . Van schade afdeling . Had ik worden met hem . . Daroom . . Ik roep die media . Ik laat iedreen zien . Mooi werk

Alle klachten die gemeld zijn door samlafi