Klacht: foutieve bagage informatie

EKaufmann op 05 maart 2025 over United Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een vlucht geboekt via derden bij United Airlines. Om te zien of er wel of geen bagage bij de boeking zit zijn wij naar de app gegaan en onder onze boeking gekeken. Daar staat in dat een koffer is inbegrepen. Echter toen ik belde om de maten van de koffer te verifieren kreeg ik te horen dat er toch geen koffer bij de prijs is inbegrepen.
Dit kan natuurlijk maar vorige week gaf een US collega aan dat het wel zo was en als ik op het internet kijk of in de app onder onze boekingsnummer staat er dat het wel inbegrepen is.
Deze informatie is dus foutief en misleidend. Als ik dus niet gebeld had met een vraag over de maten dan had ik pas op het vliegveld te horen gekregen dat ik toch $75 per koffer moet betalen.

Ik wilde deze klacht alvast indienen bij hen met screenshots maar een klacht kan alleen achteraf ingediend worden.

Gewenste Oplossing:

Tegemoetkoming in de kosten omdat zij foute informatie online en in de app geven. Ik heb screenshots.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over United Airlines
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over United Airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over United Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EKaufmann