Klacht: Uitvallen van een trein zonder enige informatie

op 20 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam vandaag 20 mei rond 22:23 op Amsterdam Centraal aan, wilde de trein van 22:37 pakken, wat eerst ook zou lukken, maar kort daarna werd er omgeroepen dat de trein 5 minuten vertraging had. Na 10 minuten, inmiddels was het 22:47, stond er nog niets. Er werd ook niks over de trein omgeroepen. Rond 22:50 kregen we de boodschap dat de trein 35 minuten vertraging had en mocht na 40 minuten wachten de trein van 23:07 pakken. Ik vind het het zo ontzettend hypocriet, als bedrijfzijnde staat klantvriendelijkheid centraal en daarbij hoort informatie verstrekken over vertraggingen bij. Het is heel vervelend dat je als individu helemaal niks kun tegenover een gigantisch bedrijf zoals NS.

Gewenste Oplossing:

Oplossing is dat het bedrijf een keer naar hun kernwaarde toeleven. Het is zo vaak overkomen dat treinen dood leuk uitvallen..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nadimm