Klacht: Uitvallen van een trein zonder enige informatie

op 20 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kwam vandaag 20 mei rond 22:23 op Amsterdam Centraal aan, wilde de trein van 22:37 pakken, wat eerst ook zou lukken, maar kort daarna werd er omgeroepen dat de trein 5 minuten vertraging had. Na 10 minuten, inmiddels was het 22:47, stond er nog niets. Er werd ook niks over de trein omgeroepen. Rond 22:50 kregen we de boodschap dat de trein 35 minuten vertraging had en mocht na 40 minuten wachten de trein van 23:07 pakken. Ik vind het het zo ontzettend hypocriet, als bedrijfzijnde staat klantvriendelijkheid centraal en daarbij hoort informatie verstrekken over vertraggingen bij. Het is heel vervelend dat je als individu helemaal niks kun tegenover een gigantisch bedrijf zoals NS.

Oplossing is dat het bedrijf een keer naar hun kernwaarde toeleven. Het is zo vaak overkomen dat treinen dood leuk uitvallen..

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 14:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Nadimm