Klacht: uitchecken e ticket toegangspoort

op 16 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

15-06-2016 kwam ik om 23.48 uur aan op station Muziekwijk in Almere.
Om door de poortjes te kunnen moest ik mijn code van het e-ticket voor de scanner houden. Helaas ging zowel bij mij als bij mijn dochter het poortje niet open.
Gelukkig was drietand bij met een OV pas zodat zij ons door de poortjes kon leiden, hierbij moest zij extra in-uitchecken.

Als u een vervoerbewijs aanbied is het wel prettig dat deze ook ten alle tijden werkt.
Komt dit vaker voor?

Gewenste Oplossing:

Dat ik nog kan reizen met een e ticket, maar dat het dan wel voor 100% betrouwbaar moet zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door epkate1312