Klacht: Uitbetaling van boek in augustus 2015.

op 23 november 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 augustus heb ik een boek verkocht aan X. Tot op vandaag heb ik nog steeds geen betaling ontvangen van Bol.com betreffende dit boek.
Ik heb meerdere malen gebelt en mailcontact gehad (22-9-2015, 4-4-2016, 16-6-2016, 20-6-2016, 25-6-2016, 4-11-2016). Iedere keer krijg ik te horen, dat de incasso is opgestart.
Het gaat om bestelnr. Y.
Ik hoop dmv dit bericht, dat mij zsm het bedrag wordt overgemaakt! (€39,81).
Ondertussen heeft mij dit al behoorlijk wat telefoonkosten en tijd gekost.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden, als ik het betreffende bedrag, plus een tegemoet koming voor de telefoonkosten krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 30 november 2016 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Petra,

Twee weken geleden heb ik een bericht gestuurd met uitleg over de procedure van betaling bij de verkoop van boeken. Zojuist heb ik nog een e-mail verzonden, ik zie dat je nog steeds geen geld hebt ontvangen. Om je te compenseren in dit ongemak heb ik een cadeaubon in je account geplaatst.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door P.Scholten