Klacht: We hebben ons eten van burger king niet ontvangen

bollie1 op 20 oktober 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben ons eten van burger king niet ontvangen ,

De bestelling is voor vanmiddag 17.00 gedaan op Dikninge 14 Amsterdam , maar niks gekregen en konden ook niet bellen .
Wel een bevestiging gehad dat het geleverd was op Dikninge 112 , maar daar hebben ze ook niks ontvangen .
Graag uitleg en nieuwe bestelling ontvangen op het goede adres !

Gewenste Oplossing:

Opnieuw mijn bestelling ontvangen op het goede adres , Dikninge 14 Amsterdam

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bollie1