Klacht: Eten koud geleverd omdat de bezorger de weg kwijt was

Onvindbaar op 21 oktober 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Mijn bestelling was 35 minuten onderweg van de leverancier naar mijn huis, terwijl dit een ritje is van maximaal 10 minuten.
Eten was oneetbaar geworden. Klacht gemeld, de reactie; We begrijpen dat het vervelend is als je verwacht dat je gerecht een bepaalde temperatuur heeft en dit niet zo blijkt te zijn, maar we kunnen je in dit geval geen restitutie aanbieden. Dit is in overeenstemming met het beleid van Uber.

Ik heb meermaals gevraagd naar waar ik dit beleid kan vinden en of er een maximum tijd is die een bestelling onderweg mag zijn, en of zij eten koud mogen leveren. Hierop krijg ik alleen standaard reacties en mijn vragen worden niet beantwoord.

Waar vind ik dit beleid? Wanneer mag ik eten dan wel weigeren en mijn geld terug krijgen?

Ik wil dat mijn vragen beantwoord worden, ik wil het beleid lezen waar staat dat er geen maximum tijd is die een bezorger onderweg mag zijn en geen minimum temperatuur waarop het eten geleverd moet worden.

Verder zou een restitutie in dit geval mijne inziens op zijn plaats zijn, maar als het dan beleid is dat dit mijn eigen risico is, geef dan op zijn minst aan waar ik dit beleid kan inzien.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Onvindbaar