Klacht: Treinen Den Haag – Leiden 4 juni

op 04 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste NS,

Ik vind het buitengewoon slecht dat jullie bussen die jullie inzetten niet op tijdrijden waardoor ik niet op tijd op Schiphol aankom en vervolgens ook nog dezelfdevprijs moet betalen als normaal. We leven toch niet in een Afrikaans land? Verder vind ik jullie sowieso te duur voor de service die je ervoor krijgt! De info die we kregen was helemaal onvoldoende!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de vervangende bussen op tijd rijden en dit traject gedoe niet elke maand (ook altijd Assen-Groningen) voorkomt en de infornatievoorziening beter is en jullie prijzen omlaag gaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 juni 2016 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jorritsaaltink@hotmail.com